SengalZone Contest Official =)

assalamualaikum ..

aha.. sowi sowi terlambat 30 minit..
hehe..

contest SengalZone !

oke..
ape yg perlu korg buat?

nk taw eh?
hehe

simple je..

korg nmpk x slogan aku kt banner tu?

ala yg

"when the dark has appear, I'll come with my torchlight "

kn?

aku tetibe rase cm x best lak tagline blog aku nih,

so aku nk mencari tagline bru..

syarat die

1. Korg bley bg seberape byk tagline / slogan, tp kene yg berkaitan sengal, lawak, gile2..

2. korg mestila salah sorg follower aku, kalau x follower, xleh masuk.. haha

3. slogan nih mesti ade 8 ayat je.. (sebab aku suke no. 8)

4. xleh lucah, mahupon seangkatan dgnnye...


oke? pe tunggu lg.. haha
strt buat slogan tuk aku dan anda akan berpeluang memenangi,


1. Slogan korg akan terpampang di blog aku ni.. hehe

2. Top up Rm 10

3. Entri ttg blog korg akan di masukkan ke blog aku =)


so.. jgn malu, jgn segan, pakat2 cipta slogan tuk blog aku, dan majulah blogger utk negare!

sume slogan mesti submit dlm bentuk komen ye..
aku akan pilih yg terbaik, sengal, kreatif, lawak, melambangkn blog aku nih..

tarikh expired ini contest adelah 22 Oktober 2010

:) slamat bersengal sengalan !!!

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post