Kenapa aku jd blogger ?


Ohoiii !

ape kabo kamu kamu kamu dan kamu?
hehe.. aku sihat jek di tgh mlm nih..
mlm ni aku nk buat entri ttg ..

Knape aku jd blogger ?

knape eh? hehe tah la.. sebenar nye aku xde la mahir sgt jd penulis
mahupon seangkatan dgnnye ..
just suke2 je..
tp bile aku bace blog blog org lain, gaye diorg crite,
gaye diorg share sesuatu,
aku ckp la kt diri sendiri,
"pe salahnye kalau aku pon buat benda same"

dan.. dari situ..
bermula la aku menjadi seorg blogger..
hehe

tp kn, bukan itu je tujuan aku jd blogger taw..
haha.. aku ade misi sndiri iaitu nak bg org senyum tatkala membaca blog aku..
dan juge aku nk org yg bace blog aku ni,
dpt bersatu.. hehe kan ke kite ni saudara !
so.. cmne lg kite nk unite kn?

hmm..
org ckp kn,
blog ni tmpt luahkan segala2 ttg hati kite kn?
perasaan sakit, x puas hati, sume la..
x kire negatif or positif,
bg aku lak,
x sume boleh diluahkan..
x sume gk boley di reveal..

sbb kadang2, ape yg kite reveal mungkin
boley menyebabkan salah sangka,
dendam kesumat.. ecehh..
dan sume yg x elok la..

btul x?
hehe.. kalau btul korg angguk 2 kali ye! =)

tu je la entri kali nih..
aku pon nk perah otak nk cri idea len nnt..
hehe..
hopefully korg yg bace blog nih,
ceria selalu taw..
truskan bersama aku, SENGALMAN
dalam SENGAL ZONE !


p.s : Blogging ni best, tmbh2 ade Nuffnang! haha ;P

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post