Aku hafal lagu nih !

Assalamualaikum

ape kabo sahabatku skalian?
hehe di pagi sabtu yg menunjukkn pkul 3 pagi ni kn, aku nk buat entri ttg sesuatu yg da lame da x kedengaran kt
dlam TV.. haha apekah itu?

oke biar aku bg penerangan yg bernas lagi meyakinkan kejap ye..

benda ni adelah sejenis iklan yg boleh digunakan utk membasuh pinggn mangkuk dahulu kala..
haha iklan pencuci la..

tp yg bezanye, die nih iklan pencuci tahun 1993, time tu aku bru darjah satu kot.. hehe
masih lagi comel lagi time tu.. ahaks ( persan x?)
haha.. nak tgk x iklan yg aku perkatakan?

mungkin lepas korg tgk, maybe akan mengimbau dan menggamit kenangan lampau...
ecehhh.. mari berjiwang!
haha xde pekdah berjiwang dgn lagu iklan nih.. haha

bley dikatekan smpai skang aku ingt lagi bait2 lagu iklan nih..
haha da bape thun tah ia berlalu.. kuat btul penangan lirik iklan nih.. haha
x caye? kalau korg tgk iklan nih, korg tsenyum , tu tnde nye korg mmg ingt!
hahaha

oke2. enjoy k..
1
2
3
..
...
....


Btul x? hahaha

so amacam? best kn lirik die?
hehe


p.s : iklan dulu innocent je.. style kampung.. itu yg buat thn lame tuh.. best sangat2 ;)

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post