My One Pack Tummy ;)


Salam ..

Sabtu menjelma lagi... dan sebentar je lg aku kne bertukar jd Ultraman sebab nk p menyelamatkn perutku yg dah *kruk krak nih
hehe so.. sgt la lapar! hehe.. ade sape2 wat kenduri x ini ari? bleh la aku join, nescaya aku akan lebih kenyang lepas tu.. hehe..
hehe.. so.. ari ni aku nk cite ttg life aku la... haha boring? haihhhh ni blog sape? haha..
so bce dgn teliti ye, sbb aku nk selitkn dgn adiah2 misteri (mcm roda impian la plak kn?)
hehe..

ari ni kn, aku bgun kul 2ptg weh.. fuiyooooo !!
terlajak tido nih.. da mcm kerang di pinggiran dah muke aku nih.. hehe
tp tadi la, skang da ensem da .. seyes! ahaha ..
bgun2 je, aku tgk msg ade morning wish dri cik teddy aku, tp pukul 10pg td la,
da beberape jam da blalu.. hehe..
so tnpa melengahkan mase lg, aku pon tekan no2 lame2, maka terkeluar la no cik teddy aku ni,
dan tut tut..
hehe

lepas da ckp, gayut ngn cik teddy, aku pon bergegas mandi dek kerane x thn dgn aroma therapy yg seakan2
bau lavender nih.. ecehhh..

erm.. nk tau npe aku bgun lewat?
haha.. smlm aku main counterstrike selame 1 jam, then,
bdak2 umah aku yg terdiri dripade abg Zul, Arif, Pian mencabar aku n Sham bermain kad poker,
tp xde la men judi, just men betting, sape kalah kene minum air satu cawan..
haha

so.. men punye main ...
disangkakan abg Zul yg akan kalah, sbb die straight minum air 10 cawan berturut2..
haha

tp akhirnye bkn die yg kalah,
nk tau sape?

haha..
aku yg kalah!
abes satu botol air 5 liter tu kitorg kejekan..
dn aku mengalami kekembungn perut yg mendadak,
daripada ade six pack, jd one pack je..

tp sonok woo..
seyes, pastu aku da x dahage dah..

;) tenkiu dak umahku yg mmberi air sebnyk itu. haha!


p.s : naseb bek aku x terkencing malam.. haha kalau x jd shin chan la aku ! heee

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post