Mak Aku Dan Nuffnang? Ehemm..









          Assalamualaikum .. Kehadapan pagi kepagian ! Wohoo.. Ini hari hari pekerja kan? So.. Secara automatiknya, aku pun yang bergelar pekerja ni bercuti dengan sewenang wenangnya. Ahaa.. Aku maybe akan berangkat pulang ke Kuantan petang ni. Hehe.. Lama dah tak balik kampung .. Cuti cuti ni la balik kampung beb.. Jenguk pokok lidah buaya gua. Comel je..





          Well well west.. Entri ni berkisar tentang hubungan mak aku dengan Nuffnang ! Haha.. Apekah? Skandal kah? Hehe.. Ermm.. Lebih kurang camtu gak la.. Meh aku nak cerita permasalahan tersebut dengan nada lemah gemalai dan kentut sepam dua..





            Alkisahnya begini, macam biasala kan, hari hari mendatang ku lalui dengan penuh kesenyuman yang meleret sampai ke ubun ubun. Hehe.. Berkerja, mencari rezeki demi mengisi perut buncit ku ini. Menabung seposen setiap hari demi ingin membeli patung Sailormoon... Errr..  Hehe.. Dan segala gala jenis benda yang mampu menunaikan impian ku nan satu ni.. Ewahhhh..





             Semalam, sedang aku mengformat laptop orang dengan hidung kembang kempisnya kan, aku dapat mesej dari mak aku mengatakan..




" Angah, cek bernilai RM 101 dah sampai.. "





             Hoho.. Itu menandakan duit dalam akaun Nuffnang aku yang di cash out dua bulan lepas baru ku dapat ini hari ! Yaa.. Walaupun jumlah itu tidaklah semegah lain orang, tapi Alhamdulillah laa.. Rezeki berblogging untuk diriku ini tetap ada.. Hehe.. Syukran syukran..





              Itu yang menyebabkan aku terfikir sejenak , mak aku ni ada apa apa ke dengan itu NUFFNANG ? Hehe.. Nampak nya, pelamin anganku musnah begitu saja. Haha.. Takdelah, itu hanyalah imaginasi diriku yang sering bermain dengan diri ku di kala kebosanan dan kebangunan ditengah malaman ini. Hehe..





              So.. itu saja untuk pagi ni. Aku nak gi kemas kemas barang jap, sok nak balik Kuantan ! Yey ! Hehe.. Boleh la aku pergi mencari mentibang laut sekor dua.. Haha.. Eh.. Jap.. lupa nak ucap Thank You Nuffnang !!! Hehe.. Sapa nak choki choki? Jum turun Kuantan !!! :P









Koyok Ditempek : Maaf, my mom tak sukew bergambaw law ! Haha.. 





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post