Diorang Isi Tempat Kosong !

           Tempat kosong? Ada tempat kosong tak? Hehe.. Aku nak menyempit.. Haha.. Errr.. Aku kan macam kucing. Boleh merentasi apa apa ruang sekali pun.. Grill sempit depan rumah aku ni pun itu kucing mampu meliuk lentuk kan tubuhnya sampai diirku ini tersimen oleh aksinya itu .. Waaaaaa...





             Uhukk.. Baik lah, dalam entri INI aku ada menyatakan hasrat untuk mereka mengisi tempat kekosongan di dalam ladang keangguran ku berhampiran kebun jiran aku tu kan. Adehhh.. Merepek pulak aku ni.. Haha.. Nak tengok diorang punya hasil tanaman kosong itu??? Haha.. Ayuh goyangkan pinggul sebanyak lapan belas ratus kali.. Ewahhhh...









Peserta 1 ( Ecadwinkyasha )




Satu ecadwinkyasha , Saya dan kawan-kawan saya sedang berjalan untuk pergi ke kedai untuk membeli barang,takkan la nak pergi mandi pula.Sedang kami berjalan-jalan tak larat nak berlari, kami ternampak encik udin sengalKami pun apa lagi,  terus mengejar beliau untuk mendapatkan otograph.Tiba tiba, kami terbau kentut encik sengal. Kami kehairanan selama sesaat  lantas segera mengaru garu bontot yang gatal.Malangnya, encik udin sengal telah berlalu pergi. Dan kami terus berlari berkejaran mendapatkan encik sengal .







Peserta 2 ( Siti Farah )






Satu petang , Saya dan Opet gebu sedang berjalan untuk pergi ke kedaiRuncit Pak Leman .


Sedang kami melompat keriangan , kami ternampak seekor Beruang . Kami pun apa lagi, terus diam membantu macam batu belah batu bertangkup . Tiba tiba, kami terbau hancing giler lah . 


Kami kehairanan selama patplohlapan saat lantas segera menggaru garu lubang idung kami . 


Malangnya, udara segar yang masih ada itu telah berlalu pergi.


Dan kami terus pengsan tak sedarkan diri selama doplohpat minit.











Peserta 3 ( Yatzawawee )





satu malam, saya dan awak sedang berjalan untuk pergi ke kedai mapley. sedang kami berjalan - jalan, kami ternampak monyet. kami pun apa lagi, terus kejar dia. tiba tiba kami terbau busuk. kami kehairanan selama beberapa tahun lantas segera menggaru garu ketiak masing masing. malangnya, monyet itu telah berlalu pergi dan kami terus menangis sambil memblahkan diri.














         Err.. Korang nak bagi berapa markah untuk diorang ni? Korang kan cikgu cikgu ! Hehe.. Cer citer !!Aku nak out jap ni.. Ade emergency !!! Pritttt.. Jangan lupa terjah blogger diatas okeh? :))












0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post