Sengal Zone Top 10 Blogger June !

              Assalamualaikum dan selamat malam ! Wehhhhhh !!! Bersawang gila blog gua ni ! Haha.. Tapi, dek kerana aku amat meminati labah labah labah .. Maka, ku biarkan ia bersawang.. Errr.. Boleh ke camtu? Hee..





             Okeh, ekceli, aku bukan sesaja nak tinggalkan blog aku ni, tapi atas beberapa kekangan waktu dan jugak hal hal yang tak dapat di elakkan ala ala filem Matrix tu kan, aku terpaksa jugak meninggalkan blog aku ni .. Hmm.. Meskipun agak tepu otak dan idung aku nak menaip ni kan, tapi takpe la, aku tetap  mencuba dengan penuh lemah gemalai dan sopan santun. Haha.. Start dah kesengalan aku.. Adehhh..





              Aku nak teruskan entri ni woo..  Okeh, kite straight to the point la okeh, aku mencari 10 blogger untuk menjadi teman di blog aku ni.. Hehe.. Mereka ini bergelar Sengal Zone Top 10 Blogger !! Alaaa.. Macam kat tab atas tu.. Nampak kan? Hehe..





               Nak join? Simple je syarat dia.. Jom ikuti !!!







   






  • Macam biasa la kan, buat satu entri ! Tajuk? Ikut korang la .. Aku terima je tajuk apa apa pun.. Hehe

  • Lepas tu, korang letak la mukadimah entri cun cun, sengal sengal, cute cute..

  • Kemudian, masukkan tepung penaik .. Errr.. Tak, korang pi Google ke Yahoo ke, Yihaa ke, search gambar Alam Sekitar yang menenangkan hati, mengsujuk kan jiwa dan juga indah !

  • Letak gambar itu dalam entri anda , kemudian postkan entri korang kat ruangan komen entri ni.

  • Tarikh Tutup? Ermm.. Pukul 3 Pagi jap lagi ! 









             Okeh? Pemenang akan dipilih berdasarkan gambar yang diorang search kat enjin pencarian tu. Senang tak? Meh la join.. Awok tunggu ni.. :P 













0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post