Kalau Korang Terer Sangat ....


 





            Assalamualaikum dan selamat hari Jumaat ! Haha.. Bertemu jugak aku dengan korang yang kacak dan cun senantiasa . Haha.. Ayat mau membodek aje.. Alaaa.. Itu kan ayat pasif ! Errr.. Betul ke? Hentam saje la.. Haha..





             Okeh, di hari Jumaat ni aku nak ajak korang main game ! Haha.. Segmen kot.. Hmmm.. Game la.. Lagi sewonok gituw.. Haha.. Nak main? Korang terer ke? Kalau korang terer, SILA ISI TEMPAT KOSONG DI BAWAH ! Hehe.. Lepas tu, postkan jawapan anda di RUANGAN KOMEN beserta LINK BLOG ANDA !





           Okeh ? Hehe.. Nak tau soalan tempat kosong itu? Jom menyusur ke bawah.. Hiyaaaaa !!!










GAME SENGAL !






Satu __________ , Saya dan _________ sedang berjalan untuk pergi ke kedai  __________





Sedang kami ________, kami ternampak __________. Kami pun apa lagi, 





terus _____________ . Tiba tiba, kami terbau ____________. 





Kami kehairanan selama __________ lantas segera mengaru garu ___________.





Malangnya, ___________ itu telah berlalu pergi. 





Dan kami terus __________ . 














             Nampak skema tak ayat gua? Haha.. Aku memang mat skema okeh .. Hehe.. Tapi cute.. Bak kata pepatah, " Skema itu suatu yang comel dan ayu serta stylo " hehe.. 








               Korang mesti cuba mengisi tempat kosong itu dengan ayat Se SENGAL mungkin ! Hehe.. Karangan anda akan dipublish dalam entri selepas tarikh tutup Game ni ! Tiada pilih kasih , semua akan di publish ! Hehe.. Tarikh tutup pulak pukul 8.00 MALAM ni okeh? Hehe..








               Errr.. Aku dah lewat ni.. Nak sambung keje balik ! Chowwwww... Selamat menjawab !!! 












0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post