Err.. Apa Ni Obama ?

















           Assalamualaikum ! Ada orang tak? Hehe.. Well well west, terasa berangin sepoi sepoi di dalam kekotak blog aku ni. Mana pergi korang di hari Ahad ni? Ehh.. Ada rupanya ! Hehe.. Haluuuu eberibodi !!



         

           Ehemm.. Dalam entri malam ni, aku nak mengajak anda menyelusuri denai denai, belakang toilet orang, sangkar ayam Pak Muiz, dan jugak tidak dilupa belakang kedai jajan simpang depan tu.  Hehe.. Takde la, aku nak korang tengok tanda tangan BARRACK OBAMA ni .. Yang kat bawah ni. Ada maksud tersirat tu tau.. Haha.. Maksud tersirat tu dalam tanda tangan beliau ni la. Errr.. Korang tengok la sendiri eh ! Jumm..


















           Err.. Korang nampak tak apa  aku nampak? Aku nampak apa yang dinampakkan oleh diriku.. Hehe.. Maaf entri ni agak 18SX. Bukan aku yang buat ini idea. Sengalman tu hah ! Gi bantai Sengalman tu.. Haishhhhhhhhhhhhhhh.... 








            So.. Secara jujurnya, aku memang anti dengan mereka mereka yg bergelar pemimpin US ni. Memang aku tak berkenan sangat.. Korang pun tau kan kenapa? Ecehhh.. Dekat negara luar sana, media diorang bebas woo.. Terlampau bebas sangat sampai benda benda camni pon boleh dikaitkan dan di manipulasi.. Harap harap media Malaysia ni terus ketat dan terkawal . Baru la boleh cipta satu generasi yang suci murni macam minyak masak Seri Murni tu.. Hehe.. 








             Aku nak undur diri dulu. Nak gi makan jap.. Nak join? Korang belanja kan? Haha.. Jummmm..






0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post