Sengal Zone Kembali !





         Assalamualaikum dan selamat hari Khamis kepada anda anda anda yang sedang membaca blog aku ni ! Hehe .. Lama tak bertemu.. Dah besar dah korang kan? Haha.. Ingat ni drama melayu ke? Kejap je besar ! Err.. Sorry.. Aku tak berapa berkenan dengan drama melayu .. Agak mengulangi benda sama jek.





          Okeh, agak agak ada tak orang bertanyakan kemana menghilangnya diriku ini ? Dan mengapakah blog ku ini begitu bersawang sawangan? Hehe.. Jawapan nya adalah... Ehem.. Aku agak busy ke busyan sedikit sejak beberapa minggu kebelakangan ni. Huhu.. Ada la satu dua masalah menimpa diriku ini. Akan tetapi, itu telah berjaya di setelkan oleh diriku ini dengan jayanya.. Ecehhh...





          Dan.. Kini, aku di Kuantan ! Bertukar cawangan ke My10's sini. Hehe. Kenapa bertukar cawangan? Erm.. Demi untuk menjaga ibu dan abah aku, aku memohon untuk bertukar cawangan ! Hehe.. Ye lah, diorang pun tak berapa sihat woo.. Aku pulak , tak sampai hati nak tengok je dari jauh.. Tu la pasal aku berpindah ke Kuantan.. Lagi pun, ibu bapa kita tu kan anugerah yang tak ternilai.. Disaat mereka masih ada ni la kita kena dok ingat, dok jaga, dan ceriakan depa. Nanti suatu masa, bila diorang ni dah di ambil Allah, tak ke kita akan rasa bersalah dan sedih berpanjangan? ..





           So.. Dengan itu, Sengal Zone akan kembali hidup! Hehe.. Itu comeback aku tu. Ewahhh.. Macam artis la pulak. Haha.. Takmo takmo.. Artis tak best.. Serabut woo.. Kan kan kan? Hehe..





            Hmm.. Apa lagik ye aku nak cerita kat korang? Erm.. Jap eh, nak fikir dulu.. Hehe.. Haaaaa.. Korang dah usha Top 10 Blogger? Hehe.. Klik je tab kat atas tu tau ! Err.. Aku nak teman mak aku gi pasar malam ni. Adiossss !! Nak kopok? Hehe..



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post