Aku Sayang Anggur !









              Assalamualaikum ! Uihhh.. Lama pulak aku tinggalkan ini blog kegemaran Mak aku ! Hehe.. Takpe takpe, aku sudah kembali . Hehe.. Betul betul kembali ni.. Tak caya? Pergi baling batu kat tingkap jiran anda.. Kalau anda kena pekikan serta lolongan jiran anda, itu bererti aku benar ! Try laa..





              Well.. Banyak benda aku nak story mory dekat korang ni. Ecehhh... Tapi, nanti la eh.. Buat masa ni, aku nak setelkan beberapa perkara dulu. Al maklum la, aku sekarang dah jadi penanam anggur yang berjaya ! Haha.. Gua dah berhenti beb ! Sebab? Biar la diriku ini yang mengetahuinya. Hehe..





               Hmm.. Nak tahu tak kenapa aku dilanda kemalasan mengupdate blog? Hmm.. Ekceli , kalau korang perasan kan, dalam sejak dua menjak ni, banyak pulak kes kes sensasi yang melanda dunia blog ni. Haha.. Terlalu banyak kan? Hehe.. That's why aku diam je. Well , aku kan pengstalker yang berjaya. Tu la pasal aku kemalasan seperti mentibang laut bila berkaitan dengan blog aku ni. Hehe..





                Dah start dah merapu kepunden ni. Hehe.. Aku nak share dengan korang satu group yang aku bukak baru ni. Group ni nama dia MATA TERJEGIL KAKI DIDADA  ! Haha.. Group under Sengal Zone ni. Nak join? Search je kat Facebook okeh? Hehe..





                Akhir kata, aku nak pekena teh tarik kejap. Pastu nak sambung tido.. Jangan tak tido pulak ! Nite nite sahabat ku !! :)





               



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post