Jom Jadi Orang Tanah Liat !

















              Holaaaa ! Tak tido lagi ye? Bagus bagus, ada jugak orang boleh teman aku ! Haha.. Aku pun tidak dapat melelapkan mata dek kerana migrain mengattack kepalaku. So.. Korang temani la aku. Mana la tau kan, kot kot ada alien ke, monster ke nak culik aku, kan ke korang dah jadi super hero ! Free free je dapat jadi femes ames.







           



               Ni la wajahku malam ni ! Kacak dan bergaya bukan? Hehe.. Kalau anda bersetuju sila angkat ketiak beramai ramai ! Err.. Tapi memalam cenggini ia tidak la afdal untuk dipraktikkan. So .. Better jangan okeh !





                Well.. Ekceli, aku terbaca dekat Majalah PC tentang satu website yang boleh buat diri kita versi tanah liat ! Bukan tu saja woo.. Dalam website tu banyak lagi benda korang boleh buat . Betul, aku tak menipu di malam hari .. Nak try ? Jom bersama sama menjadi tanah liat dalam ClayYourSelf <-- Klik laa





                 So.. Apa tunggu lagik, jom la fight orang tanah liat ni ! Ada berani ? Hehe..













Koyok ditempek : Teringat zaman kecik kecik dulu suka main PLASTISIN ! RM 1 je woo ! :P





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post