Nuffnang Sungguh Pelik !













            Assalamualaikummmm ! Tengah hari menjelma lagi. Pasti ramai yang dok menjamu selera kan? Hehe. Makan la dengan penuh lemah gemalai. Jangan tergopoh gapah seperti mengejar layang layang yang ditiup angin okeh? Sambil makan , sambil usha blog memang feelingg woo ! Cer try ..





             Okeh, disebabkan aku suka menguji kajikan  benda benda online ni kan, aku telah menguji kajikan blog aku sendiri. A'ah la.. Blog aku ! Hehe.. Camne ek aku menguji kaji kan ia? Ermm.. Meh nak story mory sikit lepas korang tengok point point dalam ujikaji aku itu terhadap Nuffnang !








  • Traffik aku dah merudum kaw kaw ! bukan kawtimmm okeh? Haha.

  • Aku tak update blog dalam 3 minggu dan kini, selang beberapa hari..

  • Ranking Alexa aku pun dah jatuh lapan belas kali ganda ! Haha..









              3 point diatas merupakan satu ujikaji yang dijalankan aku untuk melihat sama ada aku still dapat apa apa dari Nuffnang ke tidak. Dan hasil nya agak memelikkan diriku ini sebab...

















  • Aku still dapat Buffered Earning (BE) eventhough aku punya UV tak sampai 100










              So.. itu lah perkara pelik yang berlaku antara aku dan Nuffnang ! Apakah ini dinamakan CINTA? hahaha.. Sapa sapa yang terer bab Nuffnang ni sila la menjelaskan isu gosip hangat ni pada diriku agar aku tidak dalam kebuntuan senantiasa !! Tamat . Hehe :)




















Koyok ditempek  :  Sapa ada tau penawar nak pulihkan strok ? Untuk ayah aku ni.. Sapa sapa tau, aku belanja die choki choki ! :)


            




















0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post