Spiral of Silence done!


Salam !

hmm aku nk update blog aku pon aku da xde idea .. hehe
mujur pd 21 september lepas, klas aku ade presentation yg amat ditakuti oleh seluruh dak2 klas aku.. teng teng teng.. presentation Communication Theory

dan grup aku pon x terkecuali cuak nye,
meh aku cite serba sedikit fakta ttg grup aku nih..

ketua kitorg, Fatin Amalina, seorg yg cool, dn arahan die ni clear gile.. kire die ni bley dibwk bergelak lah.. wlaupun ari last time nk present die gelabah gile, tp, die ttp cool! hehe
(puji2 nih nk duit raye nih)

lagi sorang nih, Ain Amalina, beliau nih plak, cool gak, hehe dn suke senyum..
slalu dgn Zarul a.k.a Bf die, tp work die wowww.. perfect!
hehe

Aina Dhia , die nih pon x kurg hebatnye, hehe berkarisma, bg aku, die nih mcm ubi, diam diam berisi.. besh gile grup dgn die. hehe =) aku slalu pggil die bella sbb die suke twilight!

Siti Aishah, die ni pon x kurg hebatnye mcm ahli2 grup aku yg len, boley dikatekn agak cepat pickup.. mcm kete nissan fairlady.. fuhhh.. walau pun time sblum presentation tu die ckp die agak lemau berikutn mkn ketupat, daging, rendang tp, time hari presentaton tu , die pon gempak wa ckp lu!

Rubern, he's the most cool man I've ever met. haha nape aku ckp cmtu.. sbb die mmg relax n slumber. hehe even die ni gelabah gile gak time present, die ttp maintainnnnn.. hehe
dn to be honest, die byk experience and idea's yg best2.. :) go Rubern!

dan lastly, Aku !!!! haha
bab komen diri sndiri aku x reti ok! haha so korg tnye la ahli grup aku untuk dpt komen ttg insan bername udeen a.k.a Sengalman nih.. hahaha

akhir kate, time presentation tu, grup kitorg grup yg last skali present antare 9 ke 10 grup tah, x ingt da.. hehe dan tempoh die gile lama.. dr pukul 3.30 ptg smpai 7.00 ptg kot
( kalau x silap la ;P )

dan markah kitorg
hehe
9.5/10

Alhamdulillah!!!
thx kt Madam Norazian bt Abd Aziz!!

so.. itu saje utk kali ini..
akhir kate saye, majulah diri anda bersame2 kemajuan di malaysia!
hehe salam!
tata~

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post