Diam dan senyap itu Cool =)

assalamualaikum..


ari ni raye ke bpe eh? kire la sndiri..
aku pon da berpinar mate tatkala menggunakan jari tgn dn jari kaki utk menggire..
tu blum lg pkai SEMPOA..

ecehhh.. aku acah je..saje je wat2 lupe.. ;) raye ke 8 la ini ari.
still mood beraye? haha aku da penat dah..
bkn penat ape.. penat makan je! anda paham kn maksud perkataan ku itu?
hehe makan , makan , makan.. tu je keje ...
tul kan? kalau btul, same la ngn aku.. haha
kalau x betul, aku la yg akan mengalami OBESITI nanti.. haha

oke2.. kite lupekan ttg mkn tu ( walaupon jap g nak g mkn lg )
kite beralih ke tajuk asal karangan kite ini ari..
yakni diam itu cool ..

caye x ? korg try g test tgk kt member2 korg yg pndiam.. tgk gaye diorg,
perhatikn dgn teliti, kalau nk lg best! korg wat la observation selame 3 ari..
nescaye result yg diperolehi amat memberangsangkan.. tp jgn la terkejut plak kalau result die memelikkn.. haha maksud aku ialah .. jeng, jeng, jeng... lu pikir la sndiri! ;)

emm.. bia aku straight to the point la.. bdasarkan permerhatian aku selame ini menggunekan mata, mata hati , dan matahari. :P aku mendapati bhwasanya, 75% kwn aku yg diam2 nih, diorg cool. hehe ini berdasarkan gaya diorg, cara diorg bckp, dn serba serbi la berkaitan ngn diorg.. hehe

salah sorg suspek yg dikaji oleh aku (bkn researcher national geographic ok)
ialah Ayah aku sndiri.. hehe ..
abah mmg sgt cool.. knape? sbb die ayah aku la..grrrrrr!!
hehe xde lah, sebab die biala aku je yg tawu k! ini adelah rahsia alam semesta taw
( mcm iklan honey stars plak)

hehe.. oke lah.. ape la yg aku dok merapu ni kn?
hehe.. saje menghabiskan mase 15 minit ku sblum nk g bncuh air sarsi.!
heee.. k .. jage diri.. n jgn lupe utk ikuti perkembangan Blog aku ni..


warghhhh! (tkejut x?)

=)

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post