Hantu ke tu?

ini ialah wajah original sy! haha xde teknik super impose OK!


Assalamualaikum..

Korg tgh watpe weh? haha cnfirm la da tidokn? hehe al maklumlah, dah pkul 3.38 pagi..
hehe aku? aku bru je lepas siapkan assignment Flash aku.. hehe yey! siap gak!
even its kinda "prototype", seyesly, ia amat mencabar kewibawaan aku sbg seorg yg penyayang dan mithali nih
(haha .. xde kaitan pon kn.)

hmm.. ape yg aku nk tulis kali ini adalah....
aku tertarik dan obses dgn blog - blog org len!
sbb ape ye anak anak? haha sebab blog diorg gile gempak! cantik, style dan sedap di makan begitu saje
(itu adelah iklan gardenia ye!)

hmm ade beberape blog yg aku rase menarik sgt, diantaranye, yg tercatat kt link belah kiri korg tuh..

<-----------------------------------

tp kan.. byk2 blog kan,
aku paling suke blog

" MEMORY WILL NEVER FADE "

kalau korg nk bace, klik je kt

sbb ape aku rekemen kn blog nih?
sbb... sbb... sbb...
sbb blog ni dipenuhi dgn nilai2 persahabatan yg boley membuatkn
air mata seorang lelaki tumpah.. (aku la tu )
huhu.. seyesly, first time aku bce blog ni stlah di pujuk oleh

NORITA MAT HUSAIN (bff aku ni)

aku da nanges! huhu korg nk taw nape aku nngis?
hmm.. better korg bace sndirik k!
sbb nnt aku cite, aku nangis lagi..
haha gelak korg! x caye sudah!
haha

erm.. tu psl blog! kite alih cite cket ttg tajuk besar kt atas tu..
seraammmm!!!
hooooOOoooOOO

hmm.. meh aku cite meh..
aku kene kacau weh!
seyes! aku x tpu...
hehe..
tp disebbkan mama aku mngajar aku beberape ayat2 menghalau dn pelindung diri ku..
Alhamdulillah, terselamat..

nak taw ape gangguan die?
aku nmpk..
kelibat org kt atas bumbung jiran belakang umah aku ..
tp yg pelik nye, sangkaan pertame aku adelah,
seorg pencuri, tp meleset, sbb bkn pencuri pon..
knape aku ckp cmtu? sbb aku yg alami..
hua hua hua

aku seyes la nih..
hmm.. aku yg usha blakang umah aku stlh dgr bunyik kucing cm nk gado,
telah dikejutkn dgn lembaga hitam kt atas bumbung..
yg mensahihkn lagi firasat aku ialah..
lembaga tu bley ilang sekelip mate cam naruto punye teknik jutsu!
pelik!!!

hmm..
apekah itu?


anda lah yg menjawabnye~
huhu


p.s : sy bukn kaki skodeng k! sy hnye skodeng bile ade bunyik2 pelik yg didengari sahaje! =)





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post