Knape ade sawang? bile mase ade labah2? =P





BERSAWANG?


Assalammualaikum w.b.t!

hehe... lame gile x update ini blog!
Korang nmpak x pic kt atas tu?
haha taw x td, time aku buka nk edit blog nih, ade sawang bynk gile ( uhuk uhuk )
haa.. x caye? ade lah.. try korg amik jari telunjuk korg, korang gonyoh kt skrin laptop or desktop korg.
haaa... tgk ade x benda berwarne kelabu kt jari jemari korg? haha x bek tipu weh! ade kan? =)

hehe .. disebabkn faktor malas nk menaip ni lah yg menyebabkan
aku malas nk update blog sengalman ni..
ceh.. ingt superhero la tu..
mane de.. aku x mmpunyai kuase hape hape pon k..
just ade kuase dlm D.O.T.A je k..

da merapu da aku nih..
mesti mengeluh kn korg? haha mmg itula misi ini blog..

hmm.. seriusly, memandangkan kite skang berada di bulan RAMADHAN nih..
Ape kate, kite sesame perbaiki ape yg patot, bkn membaiki BASIKAL atau MOTOKAR Pak Agus ye anak anak!
hehe maksud aku adelah memperbaiki la amalan, control nafsu, dan byk2 mengaji..
sebab, bulan amat byk keberkatan die, samade yg kite leh rase, mahupon yg disembunyikan oleh Allah S.W.T
so.. selamat beramal ye sahabat sekalian! eh2, saye jugak.. =)

dan jugak, dikesempatan ini,
aku sebagai penyimpan mohor mohor kecik, ingin mengucapkan

"Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf zahir dan Batin"

ni exclusive kepada semua org yg mengenali MOHAMAD DHIAU'LDDIN MOHAMAD SABRI
taw! yang x kenal pon bley gak! =)


0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post