Aku hero!!!



Arghhh... smenjak cuti semester yg agk sebulan gk nih blangsung dgn jaya nye kn,
aku bjaye mncipte bbrpe rekod bru.. hahaha...
rekod ptame.. aku bjaye menaikkn brat aku sbyk 3 kg.. hahaha gle la.. gmuk da.. hahaha nnt blik s.alam confirm aku akan kurus blik.. hehehehe mane x gemuk nye.. cuti nih mkn je keje.. pastu tido.. pastu mkn blik .. kekadang aku pon x keruan dgn makanan..
kekadang dowg ( makanan ) yg makan aku kot.. muahahaha...

rekod kedua.. ialah aku x pegi memane pon sjak sbulan nih .. hahahaha.. cume ade g Club Med pd pmulaan cuti nih.. pastu aku da tperuk kt umah.. hahaha... mls nk kuar.. mls nak wat pe... mls nk msg2.. hahaha.. kalau aku kuar pon .. aku jd drebar mak, kakak, adik aku je.. hahahaha

rekod ketige.. ialah .. wat 1st time dlm idop aku .. aku jerit fuck off kuat2 dpn org rmai...
hahaha gle la .. rse bsalah pon ade.... sbnornye.. meh pakcik critokn..
bende nih jd time aku nk blik umah drp anta adik aku g tmpt keje part time die..
jrak dr umah aku ke tmpt tu pon bkn nye jaoh mane pon... 2km pon x smpai,..
wktu nk bpatah arah tu la tetibe jem plak.. mcm jem blue berry yg aku ske.. nyum2..
hahahaha .. xde2.. time tu jem gle.. cm bongok.. pastu aku dgn stylo nye.. mmbuka tingkap kereta kancil ku itu dgn megah dan riak serta bongkak.. hahahah
dgn keadaan jem yg ter kemut2 bgai menahan kencing tatkala dinihari kian meruncing.. tetibe ade mat rempit mane th, p cube mnyamun kereta makcik kt sblah aku.. huhuhuh..
bunguk gle... mat rempitt tu solo je.. hahaha aku pon da cm kesian tgok makcik tu... aku kua la .. tgh2 jem... tp bkn aku sorg aa kuar.. rmai ag kt blkg pon ikut.. huhuhu mmndngkn aku paling dkat... aku jerit la "woiiii !!!'' ..

erk mcm hero lak aku kn.. bajet kuat la tuh konon .. hahaha pas aku jerit... die pusing blakang...
pastu cm tkejut.. die blah.. time die nk blah tu la aku jerit fuck off kuat2.. hahahaha..
mampos p la kt ang .. aku da x kira malu da... pastu makcik tu bg aku rm 10.. sbb tlg die.. dan sume org yg kuar td tepuk tgn.. trase cm hero lak aku..
pastu aku pon blik la umah cm bese.. tido.. hahahaha tido tgh2 ari lak 2.. syahdu woo.. hehehe
kembang kempis idung aku time tido tu.. akibat bangge... hahaha

p/s : hero tu ade dlm diri sume org.. bgantung pd keadaan je "hero" tu nk kuar!!! hehehe

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post