Jogging ke joggang!!!


Ari ni aku pegi berjogging, hehehe
wat pertame kali selame bpe lame tah x g jogging... stlah di ajak oleh Suat yakni member bek ku yg sgt bbsar ati mngajak aku menemannye..
haha.. walaupon pade mulenye aku brat hati nk p..
tp aku p gak la.. memandangkn, aku da kansel nk pi Mid utk jumpe member aku.. kerane sgt letih ngn meeting utk final projek td..
hehehe..
jogging tu bgus taw kwn-kwn...
hehehe
erm.. waktu kuar dri umah aku nk pegi bjogging di tasik dpn unisel nih,
sempat aku ngn Suat mengayat jiran aku yg jugak bdak Uitm kot
..
"jum jogging..."
aku memulekan ayat... hehehe
"eh, xpelah wak..."
kate die..
Suat da menjeling2 manje ala2 awek aku lak kt sblh.. hahahaha
Suat jeles!!!
pastu kitorg pon truskan la journey kitorg...
sblum smpai simpang ke Shell, kitorg diuji lg dgn segerombolan wanita2 anggun sdg berjalan dgn
penuh lemah gemalai kearah kitorg...
>.<
da lah kitorg pkai outfit jogging..
ngn suar track...
kasut jogging..
t-shirt putih...
hehehehe
mmg la bleh dikategorikn sbg mamat brsemangat waja gakla...
aku bjln laju menuju kearah diorg...
bkn g kearah diorg taw.. cume sipi sipi je...
hehehe
sorg drpd diorg yg agk cumel senyum kt aku...
hehehe
aku mengangguk dn trsenyum ala2 kt korea tu...
hehehehe
Suat yg diblkng pon tersipu2 malu dek kerna perbuatan gerombolan itu...
dn aku?
tah la.. xde perasaan...
hnye bjln laju je..
:)
sampai kt tasik, kitorg memulekan aktiviti memanaskan ati dn badan.. hehehe
di leading oleh Suat..
aku memfollow je...
akibt malas ikut tunjuk aja sifu Suat, aku menyimpang sket, dgn berlompat2 ala arnab...
tergelak suat dek keletah aku yg cm budak2 kecik yg cumel ini...
hehehe
pastu kitorg start la berlari lari anak~
hehehe
5 minit pertame je aku da semput...
hahaha .. cm da tua sgt je...
sprti kate member bek aku, Awatif... atok din...
hahahahaha
Da la aku semput, Suat bergerak maju ke hadapan...
meninggalkan aku yg macam kure2 nih diblkng...
hehehe
biar lah.. bgus gk .. bgi aku ruang utk bersendirian...
bleh gk aku melepaskan segala kesedihan aku, problem aku...
hehehe
bile da jogging sesorg nih...
aku leh tgok keletah orang bjogging, bgurau, dan mcm2 lg la..
ade satu nih.. seorg dak kecik nih bru blaja jogging kot...
comel gle... hehehe
rase nk je angkat die, kendong die kt blakang...
hehehehe
erm...
dlm pade tu, ade gk kapel2 yg dtg situ utk dating, makan, jogging, men taman, study dn gado...
hahahahaha
tgok keletah kapel2 nih wat aku terhibur..
wat aku tlupe akan kesedihan aku...
tp.. ade gk sayu,,,
sbb aku jln sesorg je...
hehehe ckp ngn diri sendiri je la...
gurau pon ngn diri sendiri je la...
nk ckp ngn suat, da jaoh da...
time jln tu la aku dpt buang sgala2 kekusutan aku...
aku rase lg tenang...
lg kuat....
lg bersemangat...
wlaupun sedih...
heee.. tu la care aku nk lupekan kesedihan aku..
time tu gk aku rase cm diri aku kecik sgt...
dn aku sdar hidup kite sume x lame...
kite bkn hidup utk selame2 nye,...
idup kite cm sumbu mercun...
tatau ble nk abes terbakar...
insaf aku jap...~
~^~
pastu aku blik sesorg..
da la org tgh azan...
sayu lak rase...
aku g petronas bli air 7up revive..
nk tmbh tenage blik la nih...
kononnyer la ..
hehehehe
aku rase cm aku da jd lebih kuat la~
ewah2
poyo lak aku~
hehehehe
Aja Aja Fighting Udeen !!!!
>.~
ngee~

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post